Sunday 25 July 2010

I won't give up!!!

Assalamualaikum...

Selepas membaca ini minggu lalu:

Puan, permohonan puan untuk pembentangan pembiayaan kertas kerja tidak dapat diproses kerana mengikut syarat2 dalam buku panduan cuti belajar USIM (merujuk kpd Pekeliling Pentadbiran Bil. 3 tahun 2008, KPTM, permohonan terbuka kpd staf cuti belajar yang melanjutkan pengajian di peringkat Ph.D sahaja. Saya juga telah menghubungi pihak KPTM utk mengesahkan syarat2 tersebut.


Aku kata I won't give up!!!

Tadi dengan sungguh-sungguh aku cuba kalau boleh nak dapatkan jugak peruntukkan dari USIM. Malangnya, bila di belek-belek syarat2 penyelidikan dan pembentangan persidangan, ini yang aku jumpa.

Kakitangan sambilan dan kakitangan akademik yang bercuti belajar tidak layak untuk memohon geran ini.

 
PERGH!!! dalam klausa mana yang aku nak pakai sekarang nie. Memang takde peruntukkan untuk orang yang buat Master. Baru je ingat nak apply direct dengan TNC... kalau aku hantar permohonan aku, sure reject. 'dah terang lagikan bersuluh'.

tertekan!!!! Cuba lagi kuatkan semangat diri. I won't give up but
I sakit hati sungguh lah...
Patutnya universiti kat Malaysia nie ranking rendah berbanding dengan Thailand dan Singapore. Ini sebabnya.

NO BUDGET!  maybe KEDEKS... (pinjam perkataan kawan).


Plan seterusnya... Tunggu Dekan Dundee Dental School and Hospital balik cuti2 Summer lagi 2 minggu. Nak gi ngadap dier seperti mana yang SVku sarankan...
by the way, SV ku tengah sakit lagi kot... Lung Infection lepas balik IADR, Spain. Dia pun belum comment my poster draft yang ke2.


Please Doakan saya. Semoga dimurahkan rezeki saya...

No comments:

Post a Comment