Wednesday 16 May 2012

Surat SULIT di pagi Isnin....

Pagi-pagi sampai office as usual buka terus my planner, in about 5 minutes, suddenly dengar bunyi tapak kaki orang datang ke bilik bawa surat tertera "SULIT"

Aku jadi suspend... selalunya takdelah sampai orang hantar surat ke bilik. kalau ada pon masuk bawah pintu lepas lunch not at 8'O clock in the morning.

buka-buka envelope tue...



..




...





......



TAHNIAH... untuk diri sendiri...

tak tahulah... I'm speechless. nak gelak ke nak nangis ke... Tapi tetap bersyukur.
ALL this while, I thought my Boss memang menyampah dengan I. Segala kata-katanya yang menusuk ke kalbu tu masih terngiang-ngiang dan membuat aku down.  Kadang-kadang rasa nak tengok muka Boss pun tak lalu dan selalu elak-elak....Tetiba dapat surat nie...

My husband kata, 'Boss nak bodek tu'...

Terima kasih Allah kerana membuka hati boss-boss saya nak pilih saya untuk dapat ni...

I'm speechless...
After 8 years in service I have got it TWICE. Alhamdulillah....

tapi malangnya aku tak dapat hadir ke majlis tersebut sebab aku akan ke Kuching for conference... ruginyer rasa....


2 comments:

  1. Congrats!! Sorang je ke dapat? hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sure siapa lagi dapat... yg pasti AWS pon dapat. Rasyidah dpt anugerah Terpuji....

      Delete