Thursday 4 August 2011

terbakar tak?

Baru dapat tahu dari seorang kawan bahawa tempat kerjaku akan menerima seorang pensyarah pelatih baru dan dia ditawarakan dengan tangga gaji P1 T15 iaitu dengan mulai Rm 48++.

berbanding dengan saya yang baru aje P1T5.... dengan beza yang lebih sedangkan aku dah ada kelulusan peringkat sarjana.Walhal, staff baru itu, baru nak pergi belajar buat ijazah sarjana.

Urrm... saya tidak cemburu dengan berapa gaji dia, cuma saya rasa majikan saya perlu sedar dan buat tindakan segera sebelum saya berfikir semula untuk berhijrah ke tempat lain... Saya cuma mahukan hak saya...

Ya Allah, permudahkan urusan ini dan berilah aku kesabaran....

3 comments:

  1. Apsal diorang ni haa? Mmg nk kite blah ramai2 ke ape? K.lela cube tanye nape die dpt camtu? Umur die bp service brp thn? Tension je dgr!!

    ReplyDelete
  2. actually dia sama batch ngan eju... kat KKM dah u48...so, imagine lah gaji dia skrg lebih tinggi gaji akak yg dah ada master ni.

    ReplyDelete
  3. jom masuk kkm balik lah..rugi byk kite ni kt USIM!! hampas!!

    ReplyDelete