Friday 23 March 2012

Allah suruh simpan dulu....

It was the usual faculty meeting last Thursday and it was something that I been waiting because I want to ask this Burning question:




1. Baru-baru ini, ada kursus bina diri/motivasi diri dijalankan kepada Pelajar Tahun 5, namun kenapa SAYA selaku Penyelaras Tahun 5, tidak dimaklumkan langsung perkara ini?

tapi.... semua itu aku tak terkeluar semasa mesyuarat tersebut. I totally forgot to mentioned it. Allah yang beri aku lupa pasal tu.... Aku sepatutnya pergi ke kursus tersebut bersama mereka.
Mungkin ia akan mengeruh lagi keadaan, namun, aku pasti ada hikmah disebaliknya. 

Selaku Penyelaras tahun 5, aku juga selaku penasihat akademik mereka... ye, memang. Aku buat kerja orang tak nampak, tapi aku yakin Allah tahu dan nampak. Biarlah SKT aku nampak buruk depan boss aku, yang penting Allah tahu.

No comments:

Post a Comment